Janssen Van Kouwen
Janssen van Kouwen Amsterdam Zuidoost: 020 - 650 06 70
Janssen van Kouwen Amsterdam West: 020 - 58 16 200
Janssen van Kouwen Mijdrecht: 0297 - 272 272
Janssen van Kouwen Hilversum: 035 - 79 000 49
Janssen van Kouwen Huizen: 035 - 52 888 52
Janssen van Kouwen Naarden: 035 - 699 11 11
Janssen van Kouwen Aalsmeer: 0297 - 32 99 11
Sluiten

Extra Coronavirus maatregelen tijdens uw bezoek aan Janssen Van Kouwen

 

Janssen Van Kouwen heet u van harte welkom in onze showrooms en werkplaatsen. Naast het verzorgen van mobiliteit zorgen wij ook voor uw gezondheid en die van onze medewerkers. Gezien de huidige omstandigheden omtrent de bestrijding van het Coronavirus heeft ook Janssen Van Kouwen maatregelen genomen. Hieronder leest u welke dat zijn en geven we middels enkele situaties aan hoe u het beste kunt handelen.


Welke maatregelen heeft Janssen Van Kouwen getroffen om verspreiding te voorkomen?

Bij Janssen Van Kouwen volgen we de richtlijnen van het RIVM en nemen we extra hygiëne maatregelen: 

- We nemen gepaste afstand van elkaar (1,5 meter)

- We begroeten u van harte, maar schudden geen handen meer

- We reinigen uw auto voor en na een onderhoudsbeurt of reparatie

- We reinigen onze vervangend vervoer- en demonstratieauto's (proefritten)

- Wij vragen u om zoveel als mogelijk met PIN of contactloos te betalen

 

Als u klachten ervaart zoals de RIVM ze beschrijft, vragen wij u telefonish contact op te nemen om de afspraak te verzetten. Hieronder leest u meer over specifieke situaties/vragen:


Veel voorkomende situaties/vragen:


Ik heb een werkplaatsafspraak, kan ik nog steeds langskomen?

- U kunt gewoon uw auto komen brengen.

- Wij nemen de autosleutel niet aan, maar deze kunt u op de balie neerleggen.

- Verder houden wij u op de hoogte over de vorderingen van de werkzaamheden aan uw auto, zoals u dat van ons gewend bent.


Ik heb een showroomafspraak of een proefrit gepland staan, gaat deze door?

- De afspraak kan doorgaan. Naast de richtlijnen van de RIVM zijn de volgende maatregelen van kracht:

- De auto wordt na de proefrit extra gereinigd

- De auto wordt niet direct ingezet voor een andere proefrit. Er zit minimaal 3 uur tussen.


Kan ik nog steeds onderdelen bestellen/afhalen?

- U kunt de onderdelen bestellen/afrekenen in de vestiging.

- De onderdelen worden klaargelegd zodat u zo kort mogelijk in het pand aanwezig hoeft te zijn.

- Ook is het mogelijk om onderdelen te versturen, de verzendkosten worden dan wel doorbelast.


Hoe kan ik jullie het beste bereiken?


Natuurlijk kan het zijn, dat u nog vragen heeft. Wij zijn goed bereikbaar via de reguliere kanalen:

1. Via de contactformulieren op de website

2. Per e-mail via: [email protected]

3. Per telefoon via: 085 - 053 00 30


Het zijn ingrijpende maatregelen, maar ook de medewerkers van Janssen Van Kouwen proberen op deze manier een steentje bij te dragen aan de bestrijding van het virus.


Zijn er alternatieven om een auto te kopen of advies te krijgen over een nieuwe/gebruikte auto?
Wij bieden u diverse andere mogelijkheden om online vanuit huis een auto te kopen, te leasen of een werkplaatsafspraak te maken:

ACTIE AUTO KOPEN 


PRIVATE LEASE ONLINE BESTELMODULE 

BEZOEK DIGITAAL ONZE SHOWROOM

Janssen Van Kouwen biedt u de mogelijkheid om een nieuwe Opel KARL, Corsa, Astra, Crossland X, Grandland X, Insignia, Ampera-e of Opel Bedrijfswagen met enorme korting te kopen. De auto wordt voor u klaargemaakt en kan desgewenst direct op uw huisadres worden bezorgd. 

Wilt u een nieuwe Opel rijden tegen een vast bedrag per maand? Maak nu een keuze uit de door u gewenste Opel, configureer de auto naar uw wensen en bereken direct het maandbedrag. Is de auto naar wens, dan kunt u de auto direct bij Janssen Van Kouwen bestellen.

Vanwege het #coronavirus neemt Janssen Van Kouwen extra maatregelen. Daarom zijn wij vanaf nu ook te bereiken via FaceTime en WhatsApp! Onze experts beantwoorden graag al uw vragen over onze modellen en diensten. Beschikbaar tijdens onze reguliere openingstijden.